Introductie: ons nieuwe supportsysteem!

BASIC klanten kunnen gebruik maken van de FAQ en het forum .

BETAALDE klanten kunnen met gebruikersnaam en wachtwoord een ticket aanmaken.


1 person likes this

geen licentiecode ontvangen

Beste heer van Hagen,

Op 23 mei een Tyre Plus Lifetime pakket besteld €19,- en betaald maar nog steeds niks ontvangen.

Kunt u mij informeren hierover.

Bestand van iDeal betaling voeg ik erbij.

Hoop snel iets van u te vernemen hierover.


Groet,

G.Brinkman

Hilvarenbeek

docx

Ik heb een tomtom XL2 classic gekocht en hierop kunnen geen tyre bestanden geladen worden.

Op mijn oude tomtom xl classic kon het wel.

Ik heb gelezen op enkele fora, dat de laatste versies(2014) van tomtom alleen de Rider van een reisplanner is voorzien.

Is er een mogelijkheid om een programma te downloaden om alsnog de reisplanner op de nieuwe tomtom te zetten.

Zo niet, dan wordt het een dure hobby voor de toekomstige gebruikers van Tyre, die een tomtom gaan aanschaffen.

Wie kan mij helpen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Roel Stassen

Hallo Roel,
De nieuwe TomTom modellen ondersteunen onder geen enkele voorwaarde de import van routepunten, maakt niet uit welk programma u gebruikt.
Er zijn geen software updates die dit wel mogelijk maken.
Groet,
Michel

 

Login to post a comment